DIVA SERVICE

3 Gün 18 Saat 15 Kişi

Her sektörün öncelikli ihtiyacı olan Satış Sonrası Servis konusunda, işletmelerin servis yönetimi ihtiyaçlarını rahatlıkla karşılayacak olan DIVA SERVICE SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETİMİ ile işletmeler satışını yaptıkları ürünlere servis hizmetlerini sorunsuz olarak cevap verebilecekler. Bu uygulama LOGO ve NETSİS ürünleri ile entegre çalışması özelliği ile müşterilerinizdeki çok önemli bir ihtiyaca çözüm getirecektir.
Halen daha pazarda derli toplu bir servis yazılımının bulunmaması sebebiyle ciddi fırsatların olduğunu düşünüyor, eğitimimize katılarak bu pazardaki fırsatları değerlendirecek yetkinliğe kavuşacağınızı düşünüyoruz.

Eğitim Tanımı :
DIVA SERVICE SATIŞ SONRASI HİZMETLER YÖNETİMİ eğitiminde Satış Sonrası Servis çözümüne ait temel bilgilerin ve menülerde yer alan modüllerin kullanımına yönelik işlemler uygulamalı olarak anlatılacaktır.

Eğitim İçeriği :

1. Gün

Sabit tanımlar
Müşteri
Ürün/Hizmet
Seri
Sözleşme tanımları
Bakım sözleşmeleri
Periyodik bakımlar
Garanti sözleşmeleri
Kiralama sözleşmeleri
Ajanda
E-posta, sms gönderimi
İletişim listelerinin hazırlanması , toplu duyuru gönderimi
Aktivite, Etkinlik, Görev
Öğle Yemeği
Ayarlar
Rehber tanımları
Parametreler
Etiket tanımları
Zamanlanmış görevler
Kullanıcı işlemleri
Menü ayarları
Erp rehberleri
SMS şablonu
Form özelleştirme ve dizayn yükleme
Dinamik alanlar
Özel rapor

2. Gün
Talep
Servis talebi
Servis talebi tanımı
Talepten toplu veya tekil iş emri oluşturma
Talepten teklif/sipariş oluşturma
Şikayet
Yardım talebi
İstek
Hata
Teklif/Sipariş
Öğle Yemeği
İş Emri
İş emri tanımı,
Atama,
Araca yükleme / DAT işlemi
Yedek parça talebi
Servis formu oluşturma
ERP aktarımı – E-arşiv
Hak Ediş
Servis Sayfam
Teknik idari bülten tanımı
Müşteri veya seriye göre sorgulama
Belge Gruplama

3. Gün
Form özelleştirme (Dinamik kodlama)
Dizayn
-Applet
-RDL
-ERP Basım
ERP enregrasyonu – Connector
Öğle Yemeği
Satış
Fiyat
Lisanslama Yöntemleri
Sertifika Sınavı

Eğitim detayları, eğitim duyurusu ile birlikte tarafınıza iletilecektir.